Kick-off Mercedes-Benz Meeting

Seria eventów dla pracowników

Zadanie

Zorganizowanie serii eventów dla pracowników Mercedes-Benz.

REALIZACJA

Kolejny raz zorganizowaliśmy cykl eventów szkoleniowo-integracyjnych dla pracowników Mercedes-Benz. „Kick-off Mercedes-Benz Meeting” zostało poświęcone podsumowaniu minionych miesięcy, wręczeniu nagród za najlepsze wyniki w roku 2014 dla pracowników sieci dealerskiej samochodów dostawczych Mercedes-Benz Polska oraz zapoznaniu się z planami na rok 2015. Szkoleniom towarzyszyły oczywiście dodatkowe atrakcje integracyjne: kolacje tematyczne – w klimacie lat 20. i 30. i Mercedes Fest oraz zawody narciarskie na stoku. W wydarzeniach wzięło udział ponad 300 pracowników sieci dealerskich z całej Polski.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →