KAMPANIA PERSONALIZOWANA

ZADANIE:

Eskadra stanęła przed zadaniem stworzenia kreacji do kampanii digitalowej dla Zrzeszenia Banków z Grupy BPS. Kampania miała mieć charakter spersonalizowany i geotargetowany oraz zasięg ogólnopolski.

REALIZACJA:

Kampania finalnie objęła kilkaset portali regionalnych z ponad 270 miast i miejscowości rozsianych po całej Polsce, a jej zasadniczym celem było wygenerowanie jak największego ruchu na bannerach przekierowujących na stronę www z adresami placówek bankowych.

Wyzwaniem była więc liczba miejscowości i różnorodność ich nazw, a także finalna liczba 540 banerów (główny przekaz generowaliśmy w dwóch formatach).

Dzięki współpracy z wydawcą oferującym geolokalizowanie użytkownika, zyskaliśmy możliwość wyświetlenia odpowiedniego bannera mieszkańcowi konkretnego miasta.

Stworzyliśmy szablon bannera i zaimportowaliśmy do niego nazwy miast z zewnętrznego źródła.

Dodatkowym wymaganiem było znalezienie sposobu na utworzenie odpowiednich nazw plików, które jest krytyczne dla poprawnego przypisania bannera do danej lokalizacji.

 

Finalnie udało nam się stworzyć chwytliwą kreację i wygenerować komplet bannerów spójnych wizualnie i pod względem treści, z jednolitym hasłem i personalizowaną - dla każdego z biorących udział w akcji portalu regionalnego -nazwą miejscowości.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →