Wiosną 2025 Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wraz z agencją Eskadra i InPost przygotowali niestandardową akcję specjalną, która pokazuje, że bankowość może być równie bliska jak… urządzenie Paczkomat.
Połączenie codziennego rytuału odbioru paczek z elementem zaskoczenia, kwiatem-niespodzianką i premią pieniężną pozwoliło stworzyć kampanię, która angażuje, intryguje i naturalnie kieruje klientów do oddziałów banku.
W świecie, w którym bankowość coraz częściej sprowadza się do interakcji z chatbotem, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS chciały przypomnieć, że za finansami wciąż mogą stać prawdziwi ludzie – życzliwi, pomocni, dostępni tuż za rogiem.
Celem było stworzenie działań, które:
„Halo sąsiedzi! Wiosną okazje po sąsiedzku rosną!”
Postawiliśmy na prosty i ciepły insight – paczkę odbieramy z automatu, ale bankowe sprawy wolimy załatwiać po ludzku. I najlepiej – po sąsiedzku. Kampania oparta jest na mechanizmie, który łączył trzy rzeczy: niespodziankę, działanie i nagrodę:
Dlaczego niezapominajka?
Bo to nie tylko kwiat. To symbol trwałych relacji, troski i sąsiedzkiego zaufania. I piękny pretekst do tego, by wiosną przypomnieć sobie, że są rzeczy, których nie warto zapominać – jak to, że bank może być naprawdę blisko.
Eskadra odpowiadała za opracowanie materiałów wizualnych do komunikacji w przestrzeni urządzeń Paczkomat i oddziałów. Za opracowanie mechaniki akcji odpowiadał InPost przy współpracy z Działem Marketingu Grupy BPS.