W kampanii „Różnica tkwi w detalach” dla marki Knauf skupiliśmy się na tym, co naprawdę ma znaczenie dla fachowców: na konkretach. W rolach głównych wystąpili bracia Milcz – znani z programu Usterka fachowcy, którzy z humorem, doświadczeniem i bez taryfy ulgowej przetestowali dwie płyty gipsowo-kartonowe: jedną od konkurencji i drugą w nowej technologii IMG Knauf.
Celem było pokazanie realnej przewagi technologicznej płyt Knauf w technologii IMG – innowacyjnego rozwiązania, które przekłada się na większą wytrzymałość, odporność i jakość pracy. Zależało nam na tym, by zamiast pustych obietnic, mówiły fakty i doświadczenia użytkowników.
Kampania przyciągnęła uwagę zarówno fachowców, jak i dystrybutorów. Bracia Milcz stali się naturalnymi ambasadorami przekazu. Ich styl pracy i komentarze trafiły do głównej grupy docelowej – wykonawców. Kampania udowodniła, że technologia IMG to nie hasło, a realna wartość dla użytkownika.