Job offers polish language.
- masz min. 2 letnie doświadczenie w strukturach agencji reklamowych
- masz talent i sukcesy w wygrywaniu przetargów, poparte portfolio
- sprawnie tworzysz briefy klienckie
- śledzisz na bieżąco trendy społeczne
- lubisz tworzyć i prezentować strategie przed klientem
- biegle poruszasz się w świecie ATL, BTL i Digital
- umiejętnie wyciągasz insighty i obserwujesz otaczającą rzeczywistość
- potrafisz analizować raporty badawcze i wyciągać wnioski
- tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji marek
- umiejętność tworzenia briefów i briefingów
- współpraca z agencjami badawczymi i domami mediowymi
- przygotowanie i prezentowanie prezentacji strategicznych
- trendwatching
- współpraca z działem Kreacji, Digital oraz Client Service'u.
– szerokie perspektywy rozwoju
– pracę w niepowtarzalnym miejscu i wyjątkowym, twórczym zespole
– udział w ciekawych projektach dla międzynarodowych marek
– stabilność zatrudnienia
– atrakcyjne wynagrodzenie i pozycję w strukturze (senior strategy planner -> strategy group head)