ZADANIE:
koncepcja i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej
REALIZACJA:
Ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjna „Senior na drodze do… bezpieczeństwa!”, realizowana przez nas na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, miała na celu zwiększenie świadomości osób starszych (60+) o zagrożeniach na drodze i zmniejszenie liczby ofiar wypadków.
Ambasadorem kampanii był Maciej Wisławski - ikona polskiej motoryzacji i jeden z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych.
W dedykowanych akcji warsztatach wzięło udział łącznie 2538 uczestników.
W programie spotkań znalazły się kursy pierwszej pomocy, serwis rowerowy oraz symulatory bezpiecznej jazdy.
Nasze zadania obejmowały: opracowanie koncepcji kreatywnej, organizację warsztatów, promocję, przeprowadzenie konkursów, produkcję materiałów wideo i graficznych oraz stworzenie i administrowanie stroną internetową projektu.
Na potrzeby tego wydarzenia zaprojektowaliśmy i wyprodukowali plakaty, rollupy, bannery informacyjne i namioty. Opracowaliśmy również folder dedykowany poruszanemu podczas akcji tematowi pt. „Edukacja seniora 60+ o bezpieczeństwie ruchu drogowego”, którego celem było przedstawienie narastającej problematyki wypadkowości z udziałem seniorów.