Poznajmy się BLIŻEJ!

Otwarcie centrum handlowego w Gdyni

Zadanie

Event wielkiego otwarcia Centrum Handlowego Riviera.

Realizacja

Riviera  to  nowoczesne centrum handlowe, którego aspiracją jest być BLIŻEJ! tego, co ludzie lubią i co sprawia im radość. Zgodnie z tą filozofią, przez  4 dni Wielkiego Otwarcia, 150 000 klientów znalazło się BLIŻEJ! utalentowanych ludzi, BLIŻEJ! ulubionych rozrywek i BLIŻEJ! udanych zakupów. Z 2040 wspólnie spędzonych minut zrodziła się niezliczona moc uśmiechów, przeżyć i doświadczeń. Trwająca ponad 2 miesiące kampania objęła: outdoor, wielkoformatowe ambienty 3D, niestandardowe animacje z nośnikami 2D, radio, Internet i media społecznościowe oraz unikatową wystawę „Poznajmy się BLIŻEJ! Portret Współczesnego Gdynianina”.

Kampania otwarciowa CH Riviera w Gdyni została nagrodzona przez Polską Radę Centrów Handlowych w kategorii „Kampania otwarcia roku 2014"!


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →