Na mały głód, na duży głód… na zdrowie!

Kampania promocyjna dla marki North Fish.

ZADANIE

Opracowanie platformy komunikacji marki i przygotowanie ogólnopolskiej kampanii promocyjnej.

REALIZACJA

Działania rozpoczęła ogólnopolska kampania promocyjna marki – „NA MAŁY GŁÓD, NA DUŻY GŁÓD… NA ZDROWIE!”. Przygotowaliśmy strategię, kreację oraz specjalną aplikację mobilną na  dla North Fish, która generowała kupony zniżkowe. Dzięki aplikacji, dostępnej na platformach iOS i Android, klienci mogli zlokalizować najbliższą restaurację i sprawdzić aktualne menu. Kampania oparta została na idei „human touch”, powołaliśmy do życia Nanę i Frode, zawadiackich bohaterów, którzy wprowadzą klientów w świat North Fisha. Stworzeni brand heroes,  to postacie, które kochają ryby i owoce morza oraz Norwegię, a co za tym idzie – North Fisha.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →