Mieszkanie Marzeń

Niestandardowa kampania dla IKEA

Zadanie

Promocja nowego katalogu IKEA ze szczególnym naciskiem na bogatą ofertę prezentowanych w nim tekstyliów.

Realizacja

Z okazji publikacji nowego katalogu IKEA zorganizowaliśmy w Krakowie casting na parę odważnych fanów marki. Zwycięzcy – Kaja i Łukasz – zamieszkali przy Rynku Głównym i korzystając z sugestii internautów w ciągu tygodnia przekształcili obskurny lokal w przytulne mieszkanko. Po remoncie odbyła się wielka parapetówka, na której pojawiło się kilka tysięcy osób!

Zorganizowanie niecodziennej akcji z pogranicza event marketingu i działań interactive pozwoliło klientom w nietypowy sposób – bo w formie zabawy – poznać nową, akcentującą tekstylia, ofertę IKEA. Angażujący, interaktywny i społecznościowy charakter akcji przełożył się na sukces w social media, wzrost zainteresowania nowym katalogiem oraz ocieplenie wizerunku IKEA w Krakowie. 


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →