LOTERIA CZY KONKURS?

Co przyniesie marce większe korzyści?

Konsumenci uwielbiają loterie – z ich punktu widzenia to proste zasady i duże emocje. Nie muszą wykazywać się kreatywnością ani zaangażowaniem, jak zazwyczaj w przypadku konkursów. Z punktu widzenia potencjalnych organizatorów wygląda to zupełnie inaczej – liczne obostrzenia prawne i mnóstwo formalności skutecznie odstraszają ich od loterii. Czy rzeczywiście lepiej zrezygnować z tej formy promocji konsumenckich? Jesteśmy pewni, że nie. 

DLACZEGO WARTO ZORGANIZOWAĆ LOTERIĘ Z NAMI?

Jako agencja posiadamy w tym zakresie znaczące doświadczenie. W tym roku po raz trzeci organizujemy wielką loterię prosprzedażową „Dbamy o polską ziemię” dla Grupy Azoty. Zaufały nam również inne znane marki, jak choćby Red Bull czy Delecta. Doskonale radzimy sobie w gąszczu przepisów i formalności, mamy niezbędne uprawnienia i zawsze dotrzymujemy terminów.

Organizując loterię z Eskadrą, nie zdajesz się na los. Masz dość ryzyka? Na szczęście zawsze możesz wysłać swój brief do nas!

 

WYŚLIJ BRIEF 


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →