ZADANIE:
współorganizacja Kongresu Ekonomii Wartości
REALIZACJA:
Corocznie opracowujemy dokument zawierający strategiczne założenia reklamowo-komunikacyjne dla danej edycji kongresu. W zakresie naszych działań jest także prowadzenie komunikacji marketingowej wraz z obsługą medialną, eventową oraz realizacją scenografii.
Jako agencja kreatywna każdego roku proponujemy szereg działań, kampanii i pomysłów, promujących zarówno poszczególne edycje, jak i całą ideę ruchu OEE. Jesteśmy także wsparciem kreatywnym w bieżących działaniach, odpowiadając za koncepcje kreatywne, opracowywanie prezentacji i tworzenie poszczególnych komunikatów.
Podczas samego wydarzenia OEES zapewniamy bieżącą komunikację social mediową, a także wsparcie w innych działaniach marketingowo- komunikacyjnych.
2016 rok to pierwsza edycja kongresu, zapoczątkowała kilkuletni cykl, którego celem było to, aby w ramach KV każdej edycji pojawiali się reprezentanci różnych narodowości, reprezentujący odmienne nacje.
Wizualnym łącznikiem miały być niebieskie okulary, które stały się symbolem kongresu OEE. Także w tym roku utworzyliśmy pierwsze kanały w mediach społecznościowych.
2017 rok to druga edycja kongresu. Prowadzona pod hasłem „Otwórz oczy na świat wartości”, nawiązywała do opisanej koncepcji, a jednocześnie jeszcze bardziej zachęcała do refleksji nad motywem przewodnim wydarzenia, czyli ekonomią wartości.
Bohaterka przedstawiona na KV wyposażona była w niebieskie, kojarzone z kolorystyką kongresu, okulary.
2018 rok – trzecia edycja, podczas której realizowaliśmy szerszą koncepcję międzynarodowego kongresu. Podobnie jak w poprzednich edycjach odpowiedzialni byliśmy za kompleksowe wsparcie przy realizacji wydarzenia, koncept kreatywny, a także wszelkie materiały graficzne i branding.
Czwarta edycja kongresu w 2019 r. okazała się rekordową w liczbie uczestników.
Także wtedy odpowiedzialni byliśmy za koncept kreatywny, realizację materiałów do druku oraz do publikacji online, a także media społecznościowe.
„Wyobraźmy sobie… i zacznijmy działać” – hasło kongresu w 2020 r. okazało się prorocze, gdyż właśnie w tym roku musieliśmy wspólnymi siłami sprostać wyzwaniu, jakim było wsparcie w zorganizowaniu wydarzenia w formule hybrydowej. Oprócz aktywnych działań w mediach społecznościowych (których częstotliwość musiała być zwiększona z racji sytuacji pandemicznej) odpowiedzialni byliśmy za wszystkie koncepcje graficzne, ich realizację, a także wsparcie przy działaniach dodatkowych takich jak np. „Przystanek IDEA”.
2021 rok to edycja, w której łączyliśmy reprezentantów różnych generacji poprzez hasło przewodnie „GeneRacje: mają swoje racje”.
Podobnie jak w poprzednich edycjach do naszych obowiązków należało pełne wsparcie kreatywne w realizacji konceptu i egzekwowanie go w działaniach online i offline. To pierwsza edycja, której koncept kreatywny nie opierał się na przedstawieniu reprezentantów różnych narodowości.
W 2022 roku motywem przewodnim Open Eyes Economy Summit było hasło „W poszukiwaniu wiarygodności”. Byliśmy odpowiedzialni za koncepcję kreatywną, w tym realizację motywu przewodniego, jakim były okulary symbolizujące poszukiwania, a także produkcję materiałów graficznych, obsługę social mediową, wydruki i wsparcie przy bieżących działaniach.
W 2023 roku główną osią komunikacji było hasło „Generator energii społecznej”, a energia społeczna stanowiła motyw przewodni wydarzenia.
Wspólnie zaangażowaliśmy się w tworzenie całościowej komunikacji opartej o social media, wydruki, animacje, przygotowanie materiałów do druku i publikacji online. Podczas kongresu wsparliśmy organizatorów profesjonalnymi fotografiami, które niemal natychmiastowo publikowane były w mediach społecznościowych, co nadało kongresowi jeszcze bardziej dynamicznego charakteru, a także notatkami prasowymi, które publikowane były najpóźniej w ciągu 24 godzin od zakończenia wydarzenia.