Przygotowanie kontynuacji ogólnopolskiej kampanii reklamowej dla Banków Spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS, opartą na platformie kreatywnej „Załatw to po sąsiedzku!”.
Tegoroczna kampania ponownie prowadzona jest pod hasłem „Łączy nas więcej niż nam się wydaje!”, tym razem w nowej odsłonie – z mocnym społecznym przekazem i silniejszym akcentem na zasięg oraz wiarygodność Banków Spółdzielczych.
Na potrzeby kampanii powstał nowy spot wizerunkowy, który podkreśla, że z oferty Banków Spółdzielczych skorzystało już prawie 3 miliony klientów. To liczba, która nie tylko robi wrażenie, ale także pokazuje, jak istotną rolę Banki Spółdzielcze odgrywają w lokalnych społecznościach – są blisko ludzi i ich codziennych potrzeb, dostępne w całej Polsce, również w mniejszych miejscowościach.
Integralną częścią kampanii jest również spot promujący ogólnopolską loterię, w której do wygrania jest łącznie 460 tysięcy złotych, a nagroda główna to aż 100 tysięcy złotych. Spot spójny jest z dotychczasową komunikacją marki - zachęca do WYGRYWANIA PO SĄSIEDZKU oraz do korzystania z usług Banków Spółdzielczych.
Kampania obejmuje działania 360°, w tym emisję spotów w telewizji, internecie (YouTube, portale VOD, media społecznościowe), kampanię banerową w portalach ogólnych i branżowych, a także szeroką obecność w przestrzeniach lokalnych banków.
Tegoroczna edycja kampanii została zbudowana na bazie materiałów zrealizowanych w 2024 roku – w tym z udziałem rzeczywistych klientów i pracowników banków – i uzupełniona o nowe elementy wizualne, copy i kreacje produktowe.
Spoty reklamowe można obejrzeć tutaj.