Kampania otwarciowa galerii handlowej

Otwarcie Galerii Katowickiej

Zadanie

Event wielkiego otwarcia Galerii Katowickiej.

Rozwiązanie

Początkiem nietypowej kampanii reklamowej, jaką przygotowaliśmy dla Galerii Katowickiej, były działania z zakresu CSR – latem 2013 roku zorganizowaliśmy w Katowicach akcję „Uśmiechnij się na wakacje”. Polegała na fotografowaniu uśmiechniętych katowiczan, a celem było zebranie 1000 uśmiechów, co przełożyło się na ufundowanie wyjazdu wakacyjnego dla podopiecznych jednej z fundacji działających w regionie.

W efekcie akcji 10 mieszkańców Śląska zostało bohaterami otwarcia Galerii Katowickiej. Celem wyróżnienia się spośród konkurencji i zwrócenia uwagi na nośniki, na layoutach zastosowaliśmy czarno-białą fotografię oraz rzadko spotykany w komunikacji marketingowej bezpośredni dialog z klientami (copywriterska formuła „A Ty?”).

Kampania objęła: outdoor, wielkoformatowe ambienty 3D, konkursy sprzedażowe, radio, Internet i media społecznościowe oraz największy w Katowicach pokaz fajerwerków. Otwarcie Galerii Katowickiej zakończyło się wielkim sukcesem – w dniu otwarcia zanotowano wizytę ponad 70 000 klientów.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →