Kampania informacyjno-promocyjna – realizacje w ramach KPO

ZADANIE:

Pokazanie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce poprzez przedstawienie projektów realizowanych przez PKP PLK wraz z ich społecznymi korzyściami oraz ukazanie roli Unii Europejskiej w ich finansowaniu.

REALIZACJA:

Działania kampanijne opierały się o ideę zawartą w claimie „Torujemy drogę nowym możliwościom”. Claim spinał w sobie zarówno wątek kolejowy, jak i przyszłościowy – inwestycji, które powstaną w ramach dofinansowania z KPO. Na potrzeby kampanii powstały 3 spoty 30 sek. i ich skróty. Ponieważ grupa docelowa była niezwykle szeroka (ogół społeczeństwa), każdy spot był dedykowany nieco innej grupie odbiorców.

Opowiedziane w nich historie – studenta i matki z dzieckiem; seniora i biznesmena; pary uczniów – były odzwierciedleniem głównego przekazu – że nowe inwestycje kolejowe pozwalają spełniać różnorodne cele – podróżnicze plany i marzenia każdego z nich.

W spotach mocno wybrzmiały nie tylko korzyści beneficjentów projektów, ale także rozmach samych inwestycji, będących wizytówką nowoczesnej infrastruktury kolejowej.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →