Pokazanie rozwoju infrastruktury kolejowej w Polsce poprzez przedstawienie projektów realizowanych przez PKP PLK wraz z ich społecznymi korzyściami oraz ukazanie roli Unii Europejskiej w ich finansowaniu.
Działania kampanijne opierały się o ideę zawartą w claimie „Torujemy drogę nowym możliwościom”. Claim spinał w sobie zarówno wątek kolejowy, jak i przyszłościowy – inwestycji, które powstaną w ramach dofinansowania z KPO. Na potrzeby kampanii powstały 3 spoty 30 sek. i ich skróty. Ponieważ grupa docelowa była niezwykle szeroka (ogół społeczeństwa), każdy spot był dedykowany nieco innej grupie odbiorców.
Opowiedziane w nich historie – studenta i matki z dzieckiem; seniora i biznesmena; pary uczniów – były odzwierciedleniem głównego przekazu – że nowe inwestycje kolejowe pozwalają spełniać różnorodne cele – podróżnicze plany i marzenia każdego z nich.
W spotach mocno wybrzmiały nie tylko korzyści beneficjentów projektów, ale także rozmach samych inwestycji, będących wizytówką nowoczesnej infrastruktury kolejowej.