Znajdź swój powód do uśmiechu

Kampania reklamowa kredytów gotówkowych

ZADANIE

Przygotowanie ogólnopolskiej kampanii reklamowej kredytów gotówkowych z udziałem Justyny Kowalczyk.

REALIZACJA

Opracowaliśmy nową kompleksową platformę komunikacji Santander Consumer Banku
z udziałem biegaczki narciarskiej Justyny Kowalczyk. W ramach tej platformy planowane będą poszczególne kampanie produktowe. Pierwsza z nich dotyczy kredytów gotówkowych.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Znajdź swój powód do uśmiechu”. Tworząc hasło, skupiliśmy się na tym, co powoduje uśmiech u klientów, a więc cel kredytu, czyli konkretna korzyść, jaką
on przynosi. Zwracamy się bezpośrednio do odbiorców i zachęcamy, by znaleźli swój własny powód do uśmiechu, w czym Santander Consumer Bank może pomóc, oferując kompletną i dobrze skrojoną ofertę produktów bankowych. Przesłanie to ukazalismy symbolicznie za pomocą pojawiających się nad głowami bohaterów emotikonów z uśmiechami.

Bohaterką spotu, a zarazem ambasadorką marki jest Justyna Kowalczyk. Wykorzystaliśmy jej znany, spontaniczny i charakterystyczny uśmiech, który idealnie wpisuje się  w naszą koncepcję.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →