Sztuka zakupów

Kompleksowa obsługa marki Outlet Factory na polskim rynku.

Zadanie

Kompleksowa obsługa marki Outlet Factory na polskim rynku.

Realizacja

Działania 360 stopni dla sieci centrów Outlet Factory prowadzimy nieprzerwanie od 2011 roku.

W 2015 roku koncepcja kreatywna „Manifest Your Style” została zmieniona i wsparta nowym świeżym stylem. „Sztuka zakupów” to niezwykle atrakcyjna wizualnie i bardzo pojemna platforma komunikacyjna. Odpowiadamy za stworzenie strategii oraz platformy kreatywnej marki Factory. Przeprowadzamy kompleksowe kampanie reklamowe, które obejmują akcje zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe (np.: Jeansomania, Weekend kobiecy, Butomania, w trakcie których na klientów czekają jeszcze większe zniżki na określone produkty), a także działania social media.

„Sztuka zakupów” to nowa interpretacja idei smart shoppingu. Pełniące rolę klamry kreatywnej ramy są wyróżniającym się i łatwym do zapamiętania motywem, a do tego nie konkurują z przekazem zawartym w kampanii, lecz go wzmacniają. W tej konwencji doskonale przedstawiane są kierowane do różnych grup docelowych stylizacje, ale również informacje o akcjach taktycznych i eventach.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →