2. edycja kampanii Dbamy o polską ziemię

ZADANIE:

Wzmocnienie wizerunku największego w Polsce i czołowego w Europie koncernu chemicznego oraz zwiększenie lojalności wśród polskich rolników.

REALIZACJA:

Na potrzeby kampanii zajęliśmy się opracowaniem koncepcji i mechanizmu oraz kompleksową realizacją loterii promującej nawozy Grupy Azoty pod hasłem: „Dbamy o polską ziemię”. Ponadto przygotowaliśmy landing page oraz film promocyjny do internetu, a także zajęliśmy się przygotowaniem materiałów POS oraz reklam do prasy. W loterii można wygrać ciągnik New Holland T4.75S, 220 nagród po 1000 zł oraz nagrody gwarantowane – Leksykon Nawożenia. Kampania trwa od 11 lutego do 28 kwietnia 2019 roku i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród rolników.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →